Splošni pogoji poslovanja
spletne trgovine Pastirji Guliver
Splošni pogoji spletne prodajalne Pastirji.si v lasti podjetja Elektro strojni elektronski izdelki, Cveto Artnak s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Podatki o podjetju
Elektro strojni elektronski izdelki, Cveto Artnak s.p.
Vrbno 23,
3230 Šentjur
IBAN: SI56 1967 0501 5674 896 (DBS d.d.)
Matična številka: 5392751000
ID za DDV: SI24564095
S spletno trgovino Pastirji.si (v nadaljevanju »Pastirji.si« ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Elektro strojni elektronski izdelki, Cveto Artnak s.p. (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in stranko.
Stranko zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Dostopnost informacij
Cveto Artnak s.p. zagotavlja naslednje informacije:
1. podatke o podjetju Cveto Artnak s.p. (ime in sedež podjetja)
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
3. bistvene lastnosti artiklov
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba spletne trgovine podjetja Cveto Artnak s.p. na spletnem mestu E-trgovina Pastirji.si ažurira.
Postopek nakupa na Pastirji.si
Naročanje preko spleta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu, razen v primeru nedostopnosti spletne strani. Uporabnik v spletni trgovini po artiklih išče s pomočjo menijev, ki jih najde na strani izdelki, v desnem in padajočem meniju, oziroma lista po straneh in podstraneh.
Za prikaz podrobnejših informacij o posameznem izdelku je potrebno klikniti na izbrani izdelek.
Ko uporabnik sprejme odločitev za nakup, klikne gumb "Dodaj v košarico", s čimer se artikel doda v nakupovalno košarico spletne trgovine.
Po koncu nakupovanja uporabnik lahko pregleda naročilo, lahko vpiše opombo ob naročilu ali spremeni količino naročenih artiklov (artikel doda ali izbriše).
Uporabnik lahko, če ima kodo za popust, to kodo vnese v košarici, okno »koda kupona«, nato mora klikniti "unovči kupon", da se koda za popust uveljavi.
Uporabnik mora pred oddajo naročila vnesti zahtevane podatke, ki so navedeni v spodnjem členu splošnih pogojev.
Ko je naročilo pripravljeno za oddajo, uporabnik klikne gumb "kupite sedaj".
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo o naročilu oziroma nakupu po elektronski pošti. V njem je navedeno blago in količine, ki jih je kupec naročil ter cena. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku prodajalca.
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Pogoj za nakup je polnoletnost kupca.
Kupoprodajna pogodba se sklepa samo v slovenskem jeziku.
Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca preko telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov ali obveščanja o spremenjenem datumu dostave blaga. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec enostransko odstopi od prodajne pogodbe, s pisno izjavo, poslano kupcu na elektronski naslov, ki ga je ta navedel ob naročilu.
V primeru, da naročenega blaga ni mogoče dobaviti zaradi razloga, ki ni odvisen od prodajalca (pomankanje blaga pri dobavitelju) prodajalec o tem nemudoma obvesti potrošnika in se z njim alternativno dogovori o vračilu kupnine, novem datumu dobave naročenega blaga ali naročilu drugega blaga.
Naročila so veljavna le v primeru izvršitve preko spletne trgovine, registracija v spletni trgovini ni pogoj za oddajo naročila. Tudi v primeru telefonskega naročila se ustvari naročilo preko spletne strani, le da v tem primeru ponudnik ustvari naročilo na podlagi telefonskega pogovora in po predhodnem telefonskem potrdilu potrošnika. Tudi ta naročila so obojestransko obvezujoča.
Potrebni podatki za prejem naročenih izdelkov
Naročnik oziroma kupec je dolžan v obrazec vnesti svoje, resnične podatke, pri čemer mora vnesti pravilne podatke v vsa polja, označena z zvezdico. V primeru, da ponudnik ugotovi, da podatki niso resnični, izdelkov ni dolžan poslati. Po prejetem naročilu ponudnik lahko kupca pokliče, preveri telefonsko številko, podatke ter vsebino naročila. V primeru, da kupec odda napačno telefonsko številko in ga zato ni mogoče kontaktirati, se naročilo avtomatično zavrne in prekliče. Enako velja, če kupec / naročnik odda naročilo brez telefonske številke, brez naslova, z napačnim e-mail naslovom ali imenom.
Postopek plačila in dostave
Strošek dostave bo določen po oddaji naročila. Postopek je odvisen od izbranega načina plačila:
- Plačilo po povzetju:
Po oddaji naročila boste prejeli e-pošto s povzetkom naročila, kjer bo navedena cena brez stroška dostave. Strošek dostave bo določen naknadno, nato pa vas bomo kontaktirali preko e-pošte z informacijami o točnem strošku dostave.
- Plačilo preko bančnega nakazila:
Po oddaji naročila boste prejeli e-pošto s povzetkom naročila, kjer bo navedena cena brez stroška dostave. Strošek dostave bo določen naknadno, nato pa vas bomo kontaktirali preko e-pošte z informacijami o točnem strošku dostave in predračunom za plačilo preko bančnega nakazila.
Naročilo ne bo obdelano, dokler plačilo (v primeru bančnega nakazila) ne bo prejeto.
Dostava
Ker spletna trgovina Pastirji.si ponuja izdelke večjih dimenzij in različne teže, strošek dostave ni vnaprej določen.
Po oddaji naročila vas bo trgovina kontaktirala preko e-pošte z informacijami o strošku dostave ter načinu dostave. Ta pristop omogoča optimalne stroške dostave glede na naravo naročila in zagotavlja prilagodljivost pri obravnavi zahtev kupcev. Po dogovoru je možen tudi osebni prevzem na lokaciji trgovine, ki pa je brezplačen.
Načini plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:
- Po povzetju ob prevzemu izdelkov
- Bančno nakazilo po Ponudbi
Cene
Vse cene v spletni trgovini Pastirji.si so v evrih, vključujejo DDV in veljajo od 14.1.2025. Cene so nepreklicne in veljajo na dan in uro potrditve naročila. Cene lahko naročnik spreminja brez predhodnega obvestila. Roki veljavnosti akcijskih ponudb veljajo do navedenega datuma oziroma do preklica, oziroma razprodaje zalog. Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo. Razen če je to eksplicitno navedeno. Celotna ponudba velja do preklica. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga.
Prevzem izdelkov
Kupec je dolžan naročeno blago ob prevzemu kakovostno in količinsko pregledati ter na spremni dokument poleg podpisa zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu, ki jih lahko uveljavlja v postopku reklamacije ali jamstva za napake.
Račun, davčna blagajna
Prodajalec uporabniku dostavi originalen račun (v papirnati obliki) skupaj z dostavo paketa. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost svojih podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti podatkov na izdanih računih prodajalec ne bo mogel upoštevati.
Če želi uporabnik račun na podjetje, lahko ob naročilu v prostor za opombe oziroma po zaključenem naročilu na info@pastirji.si sporoči naziv podjetja in davčno številko.
Pravica do odstopa od kupoprodajne pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov info@pastirji.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec lahko vrne prejeto blago v originalnem stanju, nepoškodovano in neodprto, na naslov Elektro strojni elektronski izdelki, Cveto Artnak s.p., Vrbno 23, 3230 Šentjur, kar se smatra za odstop od pogodbe. V kolikor kupec ponudniku sporoči, da namerava odstopiti od nakupa in blago vrniti, ima na voljo 14 dni časa, da blago pošlje nazaj k ponudniku. Strošek pošiljanja blaga v vračilo ostane na strani kupca. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, denar pa nakažemo na transakcijski račun kupca v 30-ih dneh od prejema vrnjenega blaga. Ob vračilu izdelkov se povrne kupnina izdelkov brez stroškov vračanja blaga ponudniku.
Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Kupec je obvezan, da v 14-ih dneh po prejemu blaga na elektronski naslov info@pastirji.si sporoči, da namerava blago vrniti, v nasprotnem primeru vračila ne bomo sprejeli in denarja ne moremo povrniti.
Jamstvo za stvarne napake
Napaka je stvarna, kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem, modelom ali sliko, razen če je bil vzorec, model ali slika prikazan le simbolično.
Kupec je dolžan pri prevzemu blaga pozorno pregledati embalažo in njeno vsebino. V primeru poškodbe blaga je kupec dolžan na poškodbo takoj opozoriti dostavljavca. Kupec je dolžan skupaj z dostavljavcem sestaviti uradni zapisnik, posebej pozorno pa izpolniti rubriko o stanju embalaže in blaga. Kupec je dolžan poškodovan izdelek prevzeti in ga, v primeru uveljavljanja jamstva za napake, skupaj z uradnim zapisnikom poslati prodajalcu.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita na e-naslov info@pastirji.si. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.
Pritožbe in spori
Ponudnik in kupec se strinjata, da bosta morebitne spore reševala med seboj z razumevanjem, spoštovanjem in veliko mero potrpežljivosti. V primeru reklamacij, pritožb ali opomb, je kupec zavezan najprej svoje pritožbe pisno nasloviti na ponudnika preko elektronske pošte na info@pastirji.si. Vse reklamacije se obravnavajo zaupno. Ponudnik pa se bo potrudil, da bo vse spore reševal razumsko in v prid kupcu. Po prejemu pritožbe bo ponudnik v najkrajšem možnem času kupca obvestil o prejemu reklamacije ali pritožbe ter mu sporočil kako dolgo bo trajal postopek reševanja. Kupec in ponudnik zavezujeta, da bosta morebitne spore reševala sporazumno, če pa to ne bi bilo možno, pa pri pristojnem sodišču.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Elektro strojni elektronski izdelki, Cveto Artnak s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi
TUKAJ.
